DTH JULECUP 2025 DIANALUND
27.-28.-29. DECEMBER
FOR UNGDOMSHOLD - U8 - U9 - U11 - U13 - U15 - U17 - U19

STÆVNE-INFO
SPILLESTEDER
Håndboldhaller i Sorø Kommune, samt Høng-hallerne.
INDKVARTERING
Holbergskolen, Sømosevej 50, 4293 Dianalund
Dianalund Borgerhus, Sømosevej 44, 4293 Dianalund
Ventemøllegården (børnehave), Ventemøllevej 11, 4293 Dianalund
Vi har plads til 70 overnattende hold. Vi lægger stor vægt på, at det sportslige og det sociale går hånd i hånd ved vores stævne, og derfor vil vi ikke presse vores eksisterende faciliteter unødigt. I alt har vi plads til cirka 100 hold. Som tidligere år forsøges U8-, U9- og U11-kampene placeret i Holberg-hallen og i Høng-hallerne.
RÆKKER / SPILLETID
U8 til U19 / U8-U9: 2x10 | U11: 2x15 | U13-U15-U17-U19: 2x20. Spilletiderne kan ændres alt efter tilmeldinger. U9-U13 tilmeldes direkte niveauopdelt. U15-U19 opdeles som udgangpunkt ikke, med mindre antallet i de enkelte rækker giver mulighed herfor. Omvendt forbeholder vi os retten til at slå rækker sammen ved ”for få” tilmeldte hold i den enkelte række.
STRUKTUR
Der afvikles indledende kampe 27/12 og 28/12, mens 29/12 er finaledag. Det tilstræbes, at alle hold (fra U11) får minimum fem kampe.
HOLDGEBYR / DEPOSITUM
Holdgebyr: Kr. 1.200 pr. hold (U11-U19) | Kr. 300 pr. dag (U8 + U9)
Depositum: Kr. 600 pr. hold (U8-U19)
BEMÆRK: U8 + U9 spiller kun 27/12 og/eller 28/12, alt efter tilmeldinger.
Depositum tilbagebetales ikke ved skader på inventar eller udeblivelser fra kampe.
DELTAGERGEBYR – uden overnatning og transport
Kr. 425,- (U11-U19) | Kr. 100,- (U8 + U9 – dog UDEN T-shirt)
Dækker dommere og underholdning, samt T-shirt.
Ekstra T-shirts kan bestilles inden stævnet senest 1. december for kr. 100,- pr. stk.
DELTAGERGEBYR – to overnatninger / én overnatning
Kr. 850,- / kr. 525,-
Dækker dommere, underholdning, bespisning (seks/tre måltider), transport og overnatning, samt T-shirt.
MÅLTIDER
27/12: Aften | 28/12: Morgen, middag, aften | 29/12: Morgen, middag. De sidste tre måltider er naturligvis forbeholdt de deltagere, der har to overnatninger. Bemærk, at vi ikke kan tilbyde hverken laktosefrit, glutenfrit eller vegansk.
BETALING
Holdgebyr/depositum samtidig med tilmelding til konto: 9883 – 0000 234 641. Tilmeldingen er ikke endeligt registreret, før holdgebyret er os i hænde. Hvilket skal ske senest d. 15. november. Deltagergebyr senest d. 1. december.
PRÆMIER
Der er personlige statuetter og personlige præmier til nr. 1, 2 og 3 i A-slutspil, samt pokal til vinderholdet. Maks. 12 præmier pr. hold. I U8- og U9-rækkerne er der præmier til alle.
UNDERHOLDNING
27/12 om aftenen er der opvisningskamp(e). 28/12 om aftenen vil der være en form for underholdning for stævnets deltagere.
DOMMERE
Der benyttes kun uddannede DHØ-dommere. Der tilstræbes to dommere i U17- og U19-rækkerne, samt alle A-finaler.
REGLER
Der spilles efter "Turneringsreglement for øvrige rækker", dog med den undtagelse, at vi tillader at anvende op til 12 spillere pr. kamp i såvel U11- som U13-rækkerne. Vi vil dog altid opfordre til i stedet at tilmelde et ekstra hold, så spillerne undgår at sidde for meget på bænken.
Dispensationsspillere, der er op til 1 år for gamle er tilladt ved vores stævne for at bevare de sociale relationer på de enkelte hold. Har man ældre spillere med, vil man automatisk blive taberdømt på forhånd. Dispensationer skal være godkendt ved det regionale forbund og angivet på holdkortet, der skal fremsendes umiddelbart før stævnet. Hold med dispensationsspillere kan deltage i A-slutspillet på lige fod med de øvrige hold. Til gengæld tillader vi ikke spiludvikling. Der skal dermed stilles med ”rene” hold. Eventuelle protester indgives til stævneledelsen.
Ved direkte rødt kort (altså IKKE tredjegangsudvisning) tildeles automatisk 1 kamps karantæne. Den stævneansvarlige i hallen underretter altid stævnekontoret. Ved særligt grove forseelser kan der tildeles strengere straf, eller i helt ekstreme tilfælde udelukkelse fra resten af stævnet. Ved alle direkte røde kort er det den holdansvarliges pligt at kontakte stævnekontoret inden næste kamp for at blive orienteret om strafudmålingen. Den stævneansvarlige i hallen bliver også informeret. I alle tvivlsspørgsmål er det stævneledelsens afgørelse, der er gældende. Stævneledelsens afgørelser er inappellable.
TRANSPORT (kun for overnattende hold)
Vi forventer at levere samme service på busserne som tidligere år. Busplanen lægges, når vi kender kampprogrammet.
MENU
Offentliggøres senere. Kræver man anden forplejning som deltager, eksempelvis glutenfrie eller sukkerfrie produkter, bedes man selv medbringe dette. Vi opbevarer naturligvis gerne maden på køl, hvis det skulle ønskes.
TILMELDING
Via ProCup – https://procup.se/cup/39160.htm – senest d. 15. november.
STÆVNEANSVARLIG
Rico Jørgensen – mobil: 2143 8770 – mail: rico_k@joergensen.tdcadsl.dk
HJEMMESIDE
Se resultater og anden info via http://dthk.dk/julecup og ProCup, når stævnet nærmer sig.
